Новини / Актуално

RSS
  • A+
  • A-
15-05-2009

Кампания за повече продажби на българско вино в Китай, Япония и Индия

Лозаро-винарската камара търси организация, която да приложи промоционална проглама за винените райони Дунавска равнина и Тракийска низина.

Националната лозаро-винарска камара (НЛВК) разпространи покана за подаване на оферти и обява за възлагане на изпълнение на услуги, с която търси заинтересовани лица да подадат оферти за избор на прилагаща организация за промоционална  програма „Винените райони на Европейския съюз – Дунавска равнина и  Тракийска низина”, която включва серия от динамични рекламни и  информационни мерки с цел увеличаване на продажбите на определени  регионални вина от ЕС (България) на пазарите на Китай, Япония и Индия.

Предложението за 3-годишен проект е по мярка „Промоция в трети страни” от Националната програма за подпомагане на лозаро-винарския сектор.

Целта на програмата е да разпространи информация за инициативите на ЕС, които гарантират качеството на регионалните вина, да повиши  конкурентоспособността, познанието и потреблението на вината на посочените пазари.

Повече за тези, които се интересуват от участие, както и крайните срокове, вижте на български и на английски език в рубриката ни "Конкурси".

Проект на Европейския институт | Център за модернизиране на политики | Институт за европейски политики |
| Общи условия на портал Европа | Copyrights © 2003-2007 Europe.bg |
Информационната система е реализирана с финансовата подкрепа на ОСИ и ФОО - София
Страницата е съ-финансирана от Европейската Комисия. Информацията, публикувана в тази интернет страница, не представя по никакъв начин мнението или позицията на Европейската комисия.