Наръчник за представители на гражданския сектор за работа с администрацията и местната власт: Взаимодействие между гражданския сектор и местната власт
Проектът "София, Плевен, Сливен – добро управление в полза на гражданите" се изпълнява с финансовата подкрепа на Оперативна програма административен капацитет към Министерство на държавната администрация и административната реформа, съфинансирана от Европейския социален фонд.
Общата цел на проекта е да подобри взаимодействието на органите на местната власт и местната администрация в София, Плевен и Сливен със структурите на гражданското общество и да създаде така едно по-дoбро, почтено и прозрачно управление в полза на гражданите.
По специално проектът има за цел да:
- Приложи добри европейки практики за взаимодействие на органите на местната власт и местната администрация със структурите на гражданското общество в София, Плевен и Сливен с оглед да осигури добро, почтено и прозрачно управление в полза на гражданите;
- Повиши капацитета на структурите на гражданското общество в Столична община, общини Плевен и Сливен за взаимодействие с местната власт и местната администрация;
- Повиши капацитета на местната администрация в Столична община, общини Плевен и Сливен за взаимодействие със структурите на гражданското общество;
- Създаде модел за взаимодействие: органи на местното самоуправление-местна администрация-граждани.
Във връзка с изпълнението на тези цели, екипът на проекта изготви:
Наръчник за представители на гражданския сектор за работа с администрацията и местната власт: Взаимодействие между гражданския сектор и местната власт (1.61 MB)