МИНИСТЕРСТВОТО НА АДМИНИСТРАЦИЯТА ПОПУЛЯРИЗИРА ЕВРОВОТА С ПАРИ ОТ КОМУНИКАЦИОННАТА СТРАТЕГИЯ ЗА ЕС
Ведомството на Николай Василев прави инфокампания под надслов "Пусни гласа си!" на стойност 50 000 лв. с пари от Комуникационната ни стратегия за ЕС.
Това става ясно от съобщение на МДААР.
Със специален сайт и интернет реклама, радиоклип и нестандартна директна комуникация в осем от големите градове на страната Министерството на държавната администрация и административната реформа започва разяснителната кампания "Пусни гласа си!" за предстоящите на 20 май 2007 г. първи за страната избори за членове на Европейския парламент. Нейната цел е да се повиши информираността на българските граждани относно ролята и функциите на ЕП и на българските представители в тази институция - се казва в съобщението.
В специално създаден сайт "Пусни гласа си" всеки може да зададе въпросите си към бъдещите български членове на Европейския парламент, да научи повече за самата институция, нейните правомощия, организация и т.н., както и да провери собствените си знания чрез кратък тест за ЕП. Въпросите, които се получат чрез сайта, ще бъдат предоставени на новоизбраните български представители в Европейския парламент.
Нестандартната част от кампанията ще бъде турнето на група актьори, които в прозрачни тубоси (напомнящи прозрачни кутии за гласуване) ще раздават листовки и ще привличат вниманието към идеята на кампанията на най-оживените места в София, Стара Загора, Русе, Пловдив, Варна, Благоевград, Бургас и Велико Търново.
Ако искате да научите какъв е точният график по градове, вижте ТУК в рубриката на Портал ЕВРОПА "Осемнайсетте. Кои да са?".
Припомняме, че Портал ЕВРОПА е първата медия, стартирала своя рубрика за евровота, включваща предварителни виртуални избори с онлайн-гласуване, както и специален Въпросник на евродепутата.