Europe.bg
  Home - Tenders
  NAVIGATION
EUROPE Gateway live
News & Events
Tenders
European union
Bulgaria - EU
Negotiations
Programmes and Projects
FAQ
Library
Gateway EUROPE – About us; Code of Ethics
Surveys
European Parliament 2007
Road Safety
Highlights
Analyses
Interviews
EU History
EU institutions
EU member states
Acceding countries
Associated countries
Activities
EU Treaties
Chronology
Key documents
EU institutions
Financial bodies
Advisory bodies
Inter institutional bodies
Decentralised bodies of the European Union (agencies)
EU Chairmanships
Regular Reports
Accession Treaties
Founding Treaties
History
Activities
Accession Partnerships
Chapters
National positions
Common positions of the member states
Implementation
Accession Treaty
Chapter 1 Free movement of goods
Chapter 2 Freedom of movement for persons
Chapter 3 Freedom to provide services
Chapter 4 Free movement of capital
Chapter 5 Company law
Chapter 6 Competition policy
Chapter 7 Agriculture
Chapter 8 Fisheries
Chapter 9 Transport policy
Chapter 10 Taxation
Chapter 11 Economic and monetary union
Chapter 12 Statistics
Chapter 13 Social policy and employment
Chapter 14 Energy
Chapter 15 Industrial policy
Chapter 16 Small and medium-sized undertakings
Chapter 17 Science and research
Chapter 18 Education and training
Chapter 19 Telecommunications and information technologies
Chapter 20 Culture and audio-visual policy
Chapter 21 Regional policy and co-ordination of structural instruments
Chapter 22 Environment
Chapter 23 Consumers and health protection
Chapter 24 Co-operation in the fields of justice and home affairs
Chapter 25 Customs union
Chapter 26 External relations
Chapter 27 Common foreign and security policy
Chapter 28 Financial control
Chapter 29 Financial and budgetary provisions
Chapter 30 Institutions
Chapter 31 Other
Monitoring reports
Regular Reports
Pre-accession financial instruments
EU Programmes
Ispa Programme of the EU
Sapard Programme of the EU
PHARE Programme of the EU
SAPARD Measures
Bulgaria-destined funds
Strategies
Legislation
Plans and programmes
Publications
Europe from A to Z
National strategies
Regional strategies
Municipal strategies
Bulgarian acts of government
International acts
Reports
Regular reports of the EC
Progress reports
  My.Europe.bg
  User name:
  
  Password:
  
  
Registration
Forgotten password
What is my.Europe.bg
 
  Information
Sitemap
Contacts
Partners
Media partners
Download & Install
This version of Europe Gateway is outdated since April 25, 2014.

Tenders

RSS
  • A+
  • A-
12-12-2008

Обявление за конкурс за директор— Дирекция за информационни технологии в Генерална дирекция за иновации и техническо обслужване на ЕП

В Официалния вестник на ЕС от 12 декември е публикувано обявление за конкурс № РЕ/116/S — Директор (функционална група AD 14) — Генерална дирекция за иновации и техническо обслужване — Дирекция за информационни технологии.

Председателят на Европейския парламент взе решение да открие процедура по заемане на длъжността директор (AD, степен 14) в Генерална дирекция за иновации и техническо обслужване — Дирекция за информационни технологии въз основа на член 29, параграф 2 от Правилника за длъжностните лица на Европейските общности.

Тази процедура за подбор, която цели разширяване на възможностите за избор на органа по назначаването, ще се проведе успоредно с вътрешна процедура за заемане на длъжности.

Длъжностните лица ще бъдат наети на степен AD 14. Основното месечно възнаграждение е 12 361,36 EUR.

Към основното месечно възнаграждение, обложено с общностен данък и освободено от национално облагане, могат да се прибавят някои надбавки, при условията, предвидени от Правилника за длъжностните лица на Европейските общности.

Обръща се внимание на кандидатите, че тази длъжност се ръководи от регламента, свързан с политиката за мобилност, приет от Бюрото на Европейския парламент на 29 март 2004 г.

Тъй като Дирекцията за информационни технологии има няколко места на работа, тази длъжност изисква длъжностното лице да бъде на разположение и налага командировки до другите местата на работа, многобройни вътрешни и външни контакти и ръководене на екипи със смесено функционално равнище.

Основното място на наемане е Люксембург. Тази длъжност може да бъде пренасочена към някое от другите две места на работа на Европейския парламент.

Европейският парламент прилага политика за равенство на шансовете и насърчава подаване на кандидатури от страна на квалифицирани мъже и жени, като изключва всякаква дискриминация.

Високопоставено длъжностно лице, на което е възложено изпълнението на следните задачи, в рамките на ориентациите и решенията, установени от парламентарния орган и от генералния секретар:

  • гарантиране на доброто функциониране на голямо звено от Генералния секретариат, обхващащо правомощията на Дирекцията;
  • оптимизиране на използването на ресурсите на единицата, като се гарантира качествено обслужване (организация, управление на човешките, бюджетните ресурси, иновации, и т.н.);
  • определяне на цели и контролиране на тяхното осъществяване — управляване, от една страна, на взаимоотношенията между техническа дирекция и администрацията и политическите инстанции, от друга, както и на отношенията с доставчиците (на по-високо равнище);
  • извършване на арбитражна дейност във връзка със стратегиите от технологична и ръководна гледна точка по отношение на информационните технологии и комуникациите (TIC)(избор на технически решения, на предлагани услуги, на видове подход за тяхното осъществяване и доставка);
  • управление на инфраструктурите, подпомагане на използването, реализирането и умението за боравене с административните и парламентарните информационни системи, инженерна дейност и подпомагане при изпълнението на проекти, бюджет и финансови дейности;
  • съветване на генералния директор, Генералния секретариат и членовете на ЕП в областта на неговите дейности;
  • сътрудничество с различните дирекции на Генералния секретариат, представяне на институцията и водене на преговори за сключване на договори или споразумения в областта на неговите дейности;
  • председателстване и/или представляване на институцията в различни формации и комитети (CODIT, Ръководния комитет на компютърната дейност (CDI), Междуинституционален комитет (CII) и т.н);
  • ръководене и изпълнение на специфични проекти, които може да налагат поемането на финансова отговорност;
  • упражняване на длъжността на преупълномощен разпоредител.

Тази процедура за подбор е отворена за кандидати, които отговарят на следните условия към крайния срок за подаване на кандидатурите:

а) Общи условия

В съответствие с член 28 от Правилника за длъжностните лица на Европейските общности е необходимо кандидатът:

  • да бъде гражданин на една от държавите-членки на Европейския съюз (3);
  • да се ползва от своите граждански права;
  • да не бъде в нарушение на законите за назначаване във връзка с отбиването на военна служба;
  • да предостави необходимите препоръки за пригодност за изпълняване на съответните служебни задължения.

б) Особени изисквания

i) Необходими документи, удостоверяващи образователно-квалификационната степен, дипломи и професионален опит

Оразователна степен, съответстваща на завършен пълен курс на университетско образование, удостоверена с диплома, когато нормалната продължителност на съответния цикъл на обучение е четири години или повече,
или
образователна степен, съответстваща на завършен пълен курс на университетско образование, удостоверена с диплома и подходящ професионален опит от поне една година, когато нормалната продължителност на съответното образование е три години или по-малко.

Поне петнадесет години професионален опит, придобит след получаване на съответните квалификации от първа алинея, от които поне осем като ръководен кадър.

ii) Необходими познания

  • отлични общи познания по европейските въпроси;
  • отлично разбиране на вътрешните, националните и международните политически залози;
  • много добро разбиране на различните култури, представени в рамките на институциите;
  • отлично познаване на структурата на Генералния секретариат, неговата организация, среда, както и на различните участници;
  • отлично равнище на техническа и ръководна поливалентност в областта на информационните технологии и комуникациите;
  • много добро познаване на технологиите, ръководенето на тяхното изпълнение, развитие, избор и залози;
  • много добро познаване на Финансовия регламент, схемите за изпълнение, вътрешните правила и други текстове на Европейския парламент, пряко зависещи от тях;
  • много добри административни познания (в сферата на човешките ресурси, управлението, бюджета, финансите, информатиката, правото и т.н.);
  •  отлично владеене на техниките за управление.

iii) Езикови познания

Изисква се отлично владеене на един от официалните езици на Европейския съюз, както и много добро владеене на поне още един от тези езици. Поради причини, свързани с функционирането на съответната служба, е желателно кандидатът да има много добри познания по английски или френски език, както и добри познания по втория от тези два езика. Консултативният комитет ще вземе под внимание познанията по други официални езици на Европейския съюз.

iv) Необходими умения

  • Стратегически усет;
  • умения за изпълняване на ръководни функции;
  • новаторски умения ;
  • способности за реагиране;
  • умение за общуване;
  • постоянство.

С оглед улесняване на избора, който органът по назначенията трябва да направи, консултативната комисия по назначаването на високопоставени длъжностни лица ще състави списък с имената на кандидатите и ще препоръча на Бюрото кои от тях да бъдат поканени за събеседване. Бюрото ще изготви окончателен вариант на този списък, комисията ще проведе събеседванията и ще подаде окончателния си доклад за вземане на решение.

В рамките на тази процедура Бюрото може да пристъпи към изслушване на кандидатите.

Молим кандидатите да изпратят своята кандидатура (като отбележат „avis de recrutement numéro № PE/116/ S“), придружена с автобиография (за предпочитане автобиография във формат Europass) на следния адрес:

Monsieur le Secrétaire Général
Parlement européen
Bâtiment Konrad Adenauer
L-2929 Luxembourg

Кандидатурата трябва да бъде изпратена с препоръчана поща най-късно до 15 януари 2009 г., като пощенското клеймо се смята за дата на изпращане.

Обръщаме внимание на кандидатите, които ще бъдат поканени за събеседване, върху факта, че те следва да предоставят към момента на провеждане на събеседването, под форма на копия или ксерокопия, необходимите документи, удостоверяващи тяхното образование и професионален опит и служебните задължения, които те понастоящем изпълняват. Нито един от документите, представени като доказателствен материал, няма да бъде върнат на кандидатите.

Пълния текст на обявлението:

Обявление за конкурс № РЕ/116/S — Директор (функционална група AD 14) — Генерална дирекция за иновации и техническо обслужване — Дирекция за информационни технологии  (123.21 Kb)



 
Заедно
Tenders
 
 
 
    More 
In advance
 
 
 
    More 
Interviews
 
 
 
    More 
Bulgaria-destined funds
 
 
 
    More 
NEWEST ON EUROPE.BG
 
 
 
    More 
Month focus
 
 
    More 

Project of European Institute | Centre for policy modernisation | Institute for European Policy EUROPEUM |
| Privacy Policy | Copyrights © 2003-2007 Europe.bg |
The information system was realized with financal support of OSI and OSF - Sofia
The Project is co-financed by the European Commission. The Information contained in this publication/site does not necessarily represent the position or opinion of the European Commission.



Tyxo.bg counter