Europe.bg
  Начало - Новини - Анализи
  НАВИГАЦИЯ
  My.Europe.bg
  Потребител:
  
  Парола:
  
  
Регистрация
Забравена парола
Какво е my.Europe.bg
 
  Информация
Карта на сайта
Контактна информация
Партньори
Медийни партньори
    Вестник Дневник
    Actualno.com
    Expert.bg
    Радио България
    Хоризонт
    Yvelines Radio
    RFI Romania
    Радио Fresh
    LovechToday.eu
    Toute l'Europe
    Селскостопански новини
Изтегли и инсталирай
Последната актуална информация на тази версия на Europe Gateway е от 25 април 2014.
Можете да достъпите новата версия от тук.

Новини / Анализи

RSS
  • A+
  • A-
31-03-2008

14% ОТ БЪЛГАРИТЕ ПОЛЗВАТ ТЕЛЕФОН 112, СОЧИ АНКЕТА НА ПОРТАЛ ЕВРОПА

Мнозинството читатели на Портал ЕВРОПА не знаят дали в тяхната община съществува специален номер за неспешни повиквания. Това показват резултатите от онлайн-анкета за Единния телефонен номер за спешни повиквания 112 и въвеждането му в България.

Идеята за анкетата, осъществена сред читателите на Портал ЕВРОПА, е на българския евродепутат Душана Здравкова (ЕНП-ЕД - ГЕРБ) и е част от Инициативата за гражданско действие за подобряване на услугата 112 в България и региона. Поводът нашият екип да включи онлайн-допитването в "Говори с Европа" бе първият Европейски ден на Телефон 112 - който се отбелязва на 11 февруари.

Анкетата бе активна от 14.02 до 14.03 2008 г. и в нея се включиха 49 читатели на доброволен принцип.

голям размер

Резултатите от проучването, което няма социологически характер, показват, че 83.7% от анкетираните знаят, че телефон 112 е алтернатива на познатите номера 150, 160, 166 във всяка държава-член на ЕС и е безплатен. Въпреки това едва 14.3 процента от анкетираните са ползвали услугите му.

Според близо две трети от участвалите в анкетата - 70.8%, има значение кой администрира телефон 112. Мнозинството от участниците проявява желание да оценява качеството на услугата, която телефон 112 предлага - 67.2 на сто. Тези, които са декларирали желание да работят като оператори на телефон 112, са 31.9% от анкетираните.

Впечатление прави, че читателите не са наясно къде могат да се обадят в случай на авария и проблеми по комуналните услуги в своята община. 57% от участвалите в анкетата твърдят, че не знаят телефонния номер, на който могат да сигнализират. Едва 14.3% знаят към кого да се обърнат в при подобна ситуация.

Портал ЕВРОПА благодари на всички свои читатели, участвали в анкетата.

 


Информационно-комуникационната инициатива на Портал ЕВРОПА и Центъра за модернизиране на политики "Говори с Европа" се изпълнява в рамките на проект по План Д за демокрация, диалог и дебат на Европейската комисия.



Новини
Актуално
Анализи
Интервюта


 
Заедно
Актуално
 
 
 
    Още 
Анализи
 
 
 
    Още 
Портал ЕВРОПА представя
 
 
 
    Още 
Предстоящо
 
 
 
    Още 
Интервюта
 
 
 
    Още 
Фондовете за България
 
 
 
    Още 
Основни документи
 
 
 
    Още 
Най-новото в europe.bg
 
 
 
    Още 
Тема на месеца
 
 
 
    Още 
Интернет магазин
 
    Още 

Проект на Европейския институт | Център за модернизиране на политики | Институт за европейски политики |
| Общи условия на портал Европа | Copyrights © 2003-2007 Europe.bg |
Информационната система е реализирана с финансовата подкрепа на ОСИ и ФОО - София
Страницата е съ-финансирана от Европейската Комисия. Информацията, публикувана в тази интернет страница, не представя по никакъв начин мнението или позицията на Европейската комисия.