Europe.bg
  Начало - Най-новото в europe.bg
  НАВИГАЦИЯ
  My.Europe.bg
  Потребител:
  
  Парола:
  
  
Регистрация
Забравена парола
Какво е my.Europe.bg
 
  Информация
Карта на сайта
Контактна информация
Партньори
Медийни партньори
    Вестник Дневник
    Actualno.com
    Expert.bg
    Радио България
    Хоризонт
    Yvelines Radio
    RFI Romania
    Радио Fresh
    LovechToday.eu
    Toute l'Europe
    Селскостопански новини
Изтегли и инсталирай
Последната актуална информация на тази версия на Europe Gateway е от 25 април 2014.
Можете да достъпите новата версия от тук.

Най-новото в europe.bg

  • A+
  • A-

ЕВРОКОМИСАР МЕГЛЕНА КУНЕВА ВЕЧЕ ИМА УЕБСАЙТ. ЛЕОНАРД ОРБАН – ОЩЕ НЕ

Първият български еврокомисар Меглена Кунева вече има свой официален уебсайт, съобщава на интернет-страницата си Европейската комисия. Портал ЕВРОПА установи, че колегата й от Румъния Леонард Орбан, чийто ресор е езиковото разнообразие, все още няма уебсайт.

На страницата на ЕК името на Леонард Орбан даже не е "кликабъл", провери Портал ЕВРОПА.

Сайтът на Кунева - която отговаря за защитата на потребителите - вече е достъпен ТУК - а страницата има, разбира се, и българска версия.

Скъпи европейски граждани, Утвърждаването на защитата на потребителите като самостоятелен ресор е знак за важността, която Европейският съюз отдава на тази политика. За мен е чест да съм част от политическия европейски отбор, който е убеден в преобразуващата сила на Европейския съюз - чрез поставянето на благосъстоянието на гражданина в центъра на всички политики, чрез мащаба на свободния пазар, чрез инвестициите в знание. Предизвикателство и отговорност е да работя за една политика в полза на подобряване на ежедневието на 500 милиона европейски граждани. Силата на Европейския съюз е в способността му да уважава успеха, да доказва ефективността от добрите общи правила. Постигнатото досега може само да ни мотивира" - казва ексминистърът по европейските въпроси с българското правителство на посетителите на уебсайта си като еврокомисар.

голям размер
"Искам да съм сигурна, че всеки гражданин, във всяка точка на Съюза, се ползва с еднакво висока степен на защита, чрез правилно прилагане на законите. Искам организациите на потребителите в държавите-членки да имат повече ресурси и съм решена да се противопоставя на онези, които мамят и подвеждат потребителите. За постигане на тези цели Европейската комисия и аз се нуждаем от подкрепата и партньорството на националните органи за защита на потребителите, на организациите на самите потребители, на Европейския парламент, но най-вече от вас - хората. За да бъде приета и приемана сериозно нашата политика от страна на бизнеса, ние се нуждаем от потребители, които знаят правата си и ги упражняват. Струва си да работим за това!" - завършва Кунева.

Портал ЕВРОПА поздравява Меглена Кунева за инициативността и пожелава успех в нейната работа. Очакваме скоро Меглена Кунева да се сдобие и със собствен блог - за пряка връзка със сънародниците и българските потребители, за което Портал ЕВРОПА е готов да съдейства...

Коментари (39)

бтк | изпратено от inteza71@abv.bg | 10-12-2007 12:06
от месец бтк немогат да отстранят преблем
/защита потребител/ нема в БУЛГАРИЯ | изпратено от Емил Георгиеж | 09-03-2008 07:50
В България си е все още комунизъм. Макар и членове на Европейския съюз ние сме си все същите. В българия има организация /Защита Потребители/ чиято дейност няма нищо общо с името което носи. Нейната функция се изразява само с глоби на дребни кокушкари/примерно на окмена басите били високи/
Имам автомобил Форд от юли 2007г. "ГАРАНЦИОНЕН" С безброй Оплаквания в
1. Невазмойност да се напраави реглаж Предница / 3 чифта предни гуми изядени за 36000км.- за сметка на клиент
2. От октомври когато стана по студено усетих духане от врати вслрдствие което получих ревматични травми в колената
имам и още проблеми но не бих искал да съм многословен
Само искам да кажа че тези два проблема не могат да се оправят и не мога и да върна автомобила
БГ си е БГ | изпратено от Цветкова | 20-03-2008 09:49
БГ си е БГ нищо ново. Трябва ли всички да зарежем дом и семейство в БГ, за да можем да си плащаме сметките? Каква е тази нова, според мен глупост, всеки месец да плащаш по 90-100 лева за ел. енергия, когато ти пристигне изравнителната сметка, ако имаш надвнесена сума трябва да минеш през съд, за да си получиш парите.
1. Не съм минала през съд,за да ги дам, защо трябва да минавам през съд, за да си ги получа обратно?
2. Ако внеса тези пари на срочен влог ще получа някакъв лихвен процент, а от Енергоснабдябането във гр.Видин ще получа ли такъв?
3. Повечето хора във града работят за по 250-300 лева на месец, колко от тях ще могат да си позволят лукса да платят на адвокат да ги представлява в съда?
4. А пенсионерите? А безработните?
Ако се питате откъде съм сигурна, че съм надвнесла сума, ами до декември месец на 2007 година сметката за изразходваната от моето домакинство ел.енергия не е надвишавала 45-46 лева.
Уважаема Госпожо Кунева, чела съм и съм слушала ваши интервюта по различни медии, вярвам че не са голословни. Мога да пиша за още много други нередности, които са се случвали с мен, като потребител, но това за сега е върха на нахалството от страна на Енергоснабдяването в гр. Видин (лично мнение).
Извинете ме за многословието и Ви благодаря за търпението.
некачествени стоки в Технополис | изпратено от Ели Огорелкова | 02-06-2008 11:57
Крайно време е да се предприемат строги мерки срещу верига ''Технополис'', защото предлагат разнообразни артикули със съмнителен произход . Когато им докажеш дефекта отказват да подменят закупеното . Управителят на благоевградския магазин твърди, че макар и дефектна, стоката регистрирана на фирма не попада в графата защита на потребителя .Каза ,че това го пише в закона, но след като настоях да се обоснове черно на бяло, не можа да намери нищо подобно макар и след дълго прелистване .Никак не го смути факта ,че ще уведомя комисията за защита ,което навежда на мисълта че тази институция няма необходимата тежест ,което я прави неефективна. Госпожа Кунева призовава да подаваме сигнали за нередности, но в България това е все едно да кажеш ,че си затворил вятъра в кутия.
некачествени стоки в Технополис | изпратено от Ели Огорелкова | 02-06-2008 11:57
Крайно време е да се предприемат строги мерки срещу верига ''Технополис'', защото предлагат разнообразни артикули със съмнителен произход . Когато им докажеш дефекта отказват да подменят закупеното . Управителят на благоевградския магазин твърди, че макар и дефектна, стоката регистрирана на фирма не попада в графата защита на потребителя .Каза ,че това го пише в закона, но след като настоях да се обоснове черно на бяло, не можа да намери нищо подобно макар и след дълго прелистване .Никак не го смути факта ,че ще уведомя комисията за защита ,което навежда на мисълта че тази институция няма необходимата тежест ,което я прави неефективна. Госпожа Кунева призовава да подаваме сигнали за нередности, но в България това е все едно да кажеш ,че си затворил вятъра в кутия.
некачествени стоки в Технополис | изпратено от Ели Огорелкова | 02-06-2008 11:57
Крайно време е да се предприемат строги мерки срещу верига ''Технополис'', защото предлагат разнообразни артикули със съмнителен произход . Когато им докажеш дефекта отказват да подменят закупеното . Управителят на благоевградския магазин твърди, че макар и дефектна, стоката регистрирана на фирма не попада в графата защита на потребителя .Каза ,че това го пише в закона, но след като настоях да се обоснове черно на бяло, не можа да намери нищо подобно макар и след дълго прелистване .Никак не го смути факта ,че ще уведомя комисията за защита ,което навежда на мисълта че тази институция няма необходимата тежест ,което я прави неефективна. Госпожа Кунева призовава да подаваме сигнали за нередности, но в България това е все едно да кажеш ,че си затворил вятъра в кутия.
рекламация | изпратено от Иванка Иванова Петрова | 03-06-2008 15:35
На 12.07.07г ,от маг "Техномаркет-гр.Шумен"си закупих климатик модел SAMSUNG AQV-09 R 410
От м.10.2007г започнаха проблемите ми с него -многократно блокирваше,фреон му изтичаше,сервизен техник до тук ме е посещавал седем пъти,проработва за кратко време и отново блокира.Подадох две жалби в магазина за отстраняване на повредите,отреагираха на жалбите ми ,но изделието отново не работи .Днес се обърнах към Комисията за защита на потребителите-регион Шумен,ако си вършат качествено работата ,надявам се проблемите ми с некачествения климатик да се разрешат.Закона за защита на потребителите ни дава огромни права ,но на практика те са неприложими,защото българския клиент се сблъсква с неевропейско отношение от страна на производители,търговци и институции.
Къде си комисарке??? | изпратено от Киреза Стирянов | 19-06-2008 09:20
Отдавна търся пряка интернет връзка с комисията за правата на потребителите,но в сайтовете няма емейл(или аз не мога да го намеря) за да поставя въпроса с отровните у нас хляб и сирене(а и други храни).Крещят да купуваме българското,но не контролират хляба и сиренето.От 2000 година си патя от тях,едва в края на 2007 разбрах за причините за моите беди.......Тровят ни и няма на кого да се оплаче човек(май само на арменският поп)....
banki | изпратено от nasko nedialkov | 13-10-2008 17:51
имам проблем с една банка която ми измисли кредит и не мога да се справя и е крала пари от сметката ми какво да правя
изпратено от Георги Пърликов | 30-12-2008 15:37
1. От няколко месеца не мога да се справя с един очен лекар-търговец, в чийто магазин си направих очила по поръчка. Нито стъклата, нито рамката се оказаха качествени. Оплаках се на Комисията за защита на потребителите, но попаднах на един неин служител - Любен Пеев, бивш директор на Обществено хранене в Ловеч - който нямах усещането, че работи за потребителя. Поисках името на фирмата производител и КЗП ми отговори: "фирма производител - Република Китай". Направо мирише на дипломатически скандал.
2. От препоръчано писмо ми откраднаха сто лева. Писах оплакване до Директора на пощата в Ловеч. Получих отговор, че нямам право да слагам пари. Казвам му да ме глобят за нарушението, а разликата да ми върнат. Няма реакция.
3. За Коледа купих една микровълнова печка "Самсунг" за подарък. Няма инструкции на български, дребните търговци ги глобяват за това, че на етикетчето за цената не са добавили "лв".

С нетърпение очаквам да се обяви електронната поща на г-жа М. Кунева за да й пратя материали.

В България е трудно да си потребител.
трети март | изпратено от ученичка от 11 клас | 27-02-2009 08:08
Уважаема Госпожо Кунева,искам да публикувам есе на моята дъщеря,ученичка в 11 клас на езикова гимназия.
Трети март-Великият български празник или още един почивен ден
Колко от нас присъстват на тържествата по случай трети март?Колко от нас възприемат този ден ,като един от най-съществените за българския народ?Жалко е ,че не всички празнуваме и ценим трети март достатъчно,тъжно е,че имената на всички жертвали се за нашата свобода се губят из учебниците по история.Да,поднасяме венци с красиви цветя,но красиво ли е чувството,което изпълва сърцата ни в този момент?Къде ли остана силната емоция,с която нашите предшественици посрещаха трети март и с наведена глава се прекланяха пред паметта на велики личности ,като Патриарх Евтимий,Христо Ботев,Георги Раковски...
Можем от днес да станем по-добри българи,можем гордо да вдигнем българското знаме и да продължим да се борим за своя народ,не само да празнуваме трети март,но и да се гордеем със Родината си всеки ден.Не само да възвеличаваме хората,жертвали се в името на свободата,но и ние самите да се надигнем,за да запазим това райско кътче България само и единствено българско. /Н. Димитрова 11клас/
Впечатли ме много това ,че има много борчески дух в дъщеря ми. И когато се сетих за вашата мисия ,като защитник на потребителите от България си помислих ,че можете да ни упътите
как децата от провинцията,учещи в езикови училища нямат стаж в други Европейски страни.
Мисля ,че за всички родители най-важно е децата да вървят напред и да се развиват.Те са бъдещето на България.Има ли организирани конкурси за държавна стипендия ,ако тинейджъра реши да учи в друга Европейска държава.Моят имейл е :zed1966@abv.bg
рекламация | изпратено от Марио | 26-05-2009 11:43
Закупих телефон от Глобул-Сити Център София ,4-ти го нося за ремонт с едни и същи дефекти единя път го развалиха понеже от посочените от мен дефекти и последния път са го повредили в сервиза и истече 30-дневния срок.Пресрочват срока с 1 месец и желая да ми бъдат върнати парите защото вече от 5-месеца съм без телефон.Какво трябва да направя за да ми върнат парите.
Жалба от ЧЕЗ | изпратено от Тодор Копривски | 27-05-2009 20:39
г-жа Кунева как да се свържа с вас по повод моя жалба до Комисията за правата на гражданите и Комисията по Дискриминация.Моля ви да ме напътите или да ми дадете линк за да мога да испратя моята жалба до тези Комисии за да ми се обърне внимание на жалбите от ЧЕЗ Разпределение България” АД.
КОИТО ГРУБО ПОГАЗВАТ НЕ САМО МОИТЕ ПРАВА НО И НА ВСИЧКИ ОСТАНАЛИ В НАШИЯТ РАЙОН ХОРА.Ние сме подложени на не виждана ДИСКРИМИНАЦИЯ от тяхна страна в цяла Европа.Моля ви даже ако искате да посетите и градът в който живея за да се убедите в моите думи.Ще чакам с нетърпение вашият отговор за да мога да предприема всички останали стъпки по-нататък.
с уважение:Т.Копривски
ps. Извинявам се че повтарям отново жалбата си но бях забравил да си напиша името и мейладреса: koprivara60@abv.bg на който чакам отговор
Незаконната цена на пропан-бутана за бита | изпратено от Ангел Кънов | 03-06-2009 08:29
Здравейте,
На 23.11.2004 бе гласувано отпадането на акциза за битовия пропан-бутан, което трябваше да влезе в сила от 1 юли 2006г. До този момент цената на синьото гориво за бита е дори по-висока от тази за автомобили. Как бихте коментирали?
С уважение:
Ангел Кънов
дефектна валута | изпратено от Христова | 03-06-2009 18:21
Здравейте,
мога ли да попитам къде мога да подменя 100- еврова банкнота,която е дефектна-няма холограмен знак.Провериха ми я в "Инвест банк"- гр.Варна и ми казаха че не е фалшива,но не могат да ми я сменят.Моля,да ме упътите къде във Варна мога да я подменя?Благодаря Ви! e-mail:janinche@abv.bg
sofiag@kzp.bg ЖАЛБА с вх.№С-03-1677/22.05.2009 год,,заведена в КЗП. | изпратено от ДИМИТЪР МАНДАКОВ-ПЕТРИЧ Е-ПОЩА mandi37@abv.bg | 26-08-2009 12:37
Г-жо Кунева,моля съдействието Ви,КЗП най-после да направи проверка съгласно ЗЗП по моята жалба.Повече от година се разправям с продавача ,от когото купий принтер 3 в 1 и ме разиграват.Дават неистински гаранции,напечатани и после се отричат,въпреки подписи и печати.Подвеждат те,а и на гаранциите не е описано това което касае клиента,съгласно ЗЗП,съгласно изискванията"Условие на гаранцията".От месец април до сега принтера ми е във вирмата продавач,рекламиран за втори път и не искат да поемат отговорност,а искат пари,без да имат това право.Моля за намесато Ви.
Топлофикация | изпратено от П.Христов | 29-08-2009 11:30
Интересува ме кога г-жа Кунева в качеството си на Еврокомисар ще защити правата на Българските граждани рекетирани от Топлофикация за такса сградна инсталация ,при условие,че не желаят да ползват услугите им?Това монополно право гарантирано им чрез закон противоричи на Българската и Еропейската конституций но Кунева явно е глуха.....??????????????????????????
М-тел измамната игра за 88 коли-Поло | изпратено от Измамен | 01-09-2009 23:17
Г-жа Кунева,да предизвика нови проверки от Прокуратурата по НК,а не по Закона за харарта,на М-тел за измамата на милиони хора.Ето едно мнение:Бивш потребител на М-тел :

М-тел измамиха и мене и милиони хора,зато за минути са направили милиони от клиентите си,като не зачитат чл.209 от НК,както и Прокуратурата изобщо не мисли за измамените хора.Допускаха в тази наша,на народа Държава да идват хитреци и измамници и на ръба на направения и гласуван за тях Закон за хазарта,да ни мамят и съдят,за неплащене на сумите.Нито КЗК,ФП и др.не отговориха на хилядите жалби на хората.Кой защитава българите в събственнато им държава питам?Кой?Няма ги депутатите ни които смве избрали,които четът и знаят.Конституцията ни,чл.6 от нея и др.Правата ни съгласно ЗЗП.Защо ги пишат тези закони,които не ни защитават?Приканвам всички българи да прекратят договорите си с М-тел,а да останат само тези на които М-тел дава "златна карта" без пари,за да ги пазят и не наказват.Сигурно са отменили и тази глоба .
М-тел | изпратено от Потребител | 01-09-2009 23:30
В.Банкер 13.11.200г г. http://internetbulgaria.org/index.php?topic=676.0
"Хора, ще го купувате или ще го печелите това "Поло!", възкликва анонимен участник в електронен форум по повод последния хит на "Мобилтел" - играта "88 коли за 88 дни". SMS-кампанията на първия мобилен оператор, започнала на 18 октомври, обещава през всеки от дните до 13 януари 2008 г. да раздава на "късметлиите" по един червен Volkswagen Polo. Всъщност "подарените" коли ще са общо 110, като през 13 от дните на надпреварата ще има по цели двама "победители". За да участват в разпределението на автомобилите, клиентите трябва да изпратят празен SMS до кратък номер 8888 и след това да дават верен отговор на въпросите, които ще получат на мобилните си телефони, обясняват от оператора. Цената на всеки изпратен SMS е 1.20 лв. с ДДС.http://e-vestnik.bg/3156-Интернет-форумите и организациите за защита на потребителите се напълниха с жалби и жертви на „промоцията“. Хората се чувстваха измамени и ограбени.ЗАЩО?КОЙ ПОЗВОЛИ?
М-тел | изпратено от Потребител | 01-09-2009 23:35
Гражданин на Европейският Съюз:
Искам да насоча вниманието на журналистите:Относно:Играта на М-тел за 88 коли поло,където измамиха с СМС-си,най-нахално милиони хора,като им присвоиха парите,дори и чрез заповеди за изпълнителни дела в българскиат Съд,заради несъвършенството на Закона за хазарта-ВИЖТЕ този сайт:http://e-vestnik.bg/3156-Интернет-форумите и организациите за защитана потребителите се напълниха с жалби и жертви на „промоцията“. Хората се чувстваха измамени и ограбени, а някои търсеха начин да получат компенсация. Държавната комисия по хазарта сезира прокуратурата, че в играта на Мтел има елементи на хазарт. Софийската районна прокуратура отказа да образува наказателно производство, а комисиите за защита на конкуренцията и за защита на потребителите, които също получиха сигнали във връзка с играта, и до днес не са се произнесли по казуса.Аз съмотърпевш и ще сезирам отново Комисийте и Прокуратурата докато не бъдат компенсирани потребителите-измамени.Направевете проверки.
М-тел | изпратено от Потребител | 01-09-2009 23:39
Копие от форум:Тема нац бойкот срещу мтел и глобул

Автор Hиkи-ниk (познат)

Публикувано 29.08.04 20:19




Бойкот срещу М-тел и Глобул нека се обединим!

До всички недоволни от прекомерно високите цени на услугите, наложени от мобилните оператори в България!
До всички, които са принудени да ползват М-Тел и Глобул на невероятно високи цени, несравнимо по-високи от цените в Европа и останалия свят!
Граждани, братя и сестри по мобилен оператор! Жестоката съдба ни е наказала да се родим и живеем в страна, където лакомията и алчността на мобилните оператори не знае граници! Споделеният между М-Тел и Глобул монопол върху мобилните комуникации им позволява да държат невиждано по-високи цени от установените в Европа и цял свят. За сведение, в цяла Европа цените на услугите в този бранш са 5-10 пъти по-ниски, отколкото в България, при това доходите там са несравнимо по-големи. Алчните мобилни оператори М-ТЕЛ и Глобул подържат изкуствено завишени цени на тези услуги в Бълга
М-тел | изпратено от Потребител | 01-09-2009 23:42
рия......Да кажем твърдо НЕ на необосновано високите цени на мобилните услуги в България! Да се опитаме да поживеем няколко дни без мобилен телефон, както живяхме доскоро! Целта е да се обърне внимание на масовия потребител и да опитаме да бъдем чути от обществото, да принудим мобилните оператори да намалят драстично цените, дори да ги уеднаквят с нормалните цени в Европа, които са много пъти по-ниски!
Да се обединим и да покажем, че ние, които плащаме, имаме думата!!!
Подрепете нашите искания!
Искаме нормални, съобразени с действителността в България ниски цени на GSM услугите!
01.09.2004-ден без GSM-и! Моля изключете мобилните си телефони в знак на протест !
Това вече е проработило в Италия и Русия!!!

ТВЪРДО ДА ЗА БОЙКОТА!!!
питам | изпратено от Галя | 13-09-2009 20:23
Всъщност, някой може ли да ми посочи емейл за връзка с г-жа Меглена Кунева???Благодаря ви предварително!!!
бургас александруполис | изпратено от Анонимен | 17-10-2009 12:25
Посъветвайте ни, какво можем да напратив против тази тръба. Бургас и без това е най-замърсения град.Вечер след 2 часа не се диша.Явно ние и нашите деца сме избрани за изкупителна жертва. В Европа сме, а става все по- зле и политиците стават все по-алчни. Майките на бургас вече нямат надежда. Помогнете ни. Повече няма да издържим!
Двойно данъчно облагане на мобилни телефони в Гърция | изпратено от Николинка Георгиева | 10-11-2009 22:33
Живея и работя в Гърция. От м. септември гръцкото правителство наложи нов данък ФПА т.е. ДДС върху мобилните телефони, които веднъж са обложени с такъв данък и втори път се облага не само сумата, но и първото ДДС. Сумите съвсем не са малки,а ощетените са предимно чужденци, които не могат да си прекарат домашни стационарни телефони. за мен това е напрано кражба от страна на гръцкото правителство. Г-жо Кунева, Вие като комисар би трябвало да вземете мерки срещу това безобразие.
КЗП защитава търговците, а не потребителите! | изпратено от Янков от Хасково | 25-11-2009 22:46
КЗП в гр.Хасково защитава пропуските и закононарушенията на търговците, а не потребителите. На 18.05.2009г. закупих мобилен телефон от верига "Хенди тел". Проблемите с апарата започнаха още същия ден. Два пъти съм подавал жалби до КЗП, като случая е описан в тях, но отговорите им бяха изключително иезуитски, с крайно становище, че нямам право на отправените искания. Предвид факта, че повече от 6 месеца от "Хенди тел" не са ми върнали касовия бон и не съм получавал двустранен споразумителен протокол и тези факти съм ги описал в жалбите си, отговорът от КЗП е, че няма нарушения.
Г-жо Кунева, надявам се да върнете вярата ми в българските институции и по-конкретно в представляваната от Вас в България и Европа.
Някои си вършат работата | изпратено от ДИМИТЪР МАНДАКОВ-ПЕТРИЧ Е-ПОЩА mandi37@abv.bg | 04-12-2009 06:10
След ел.писмата до КЗП-София,в този саит,КЗП-Благоевград направи проверка и цялата сума ми бе въстановена от продавача.Благодаря им.Това е единственният цивилизован начон да търсим правата си.Настоявайте.
изпратено от Bistra | 29-05-2010 19:26
imam problem s edna banka
КЗП Благоевград=смях | изпратено от Владивес | 18-06-2010 19:14
Точно пък Комисията за защита на потребителя си върши работата като кучето на нивата! Имах проблем с чисто нов гаранционен бойлер, закупен от мошеника Владивес-Благоевград. Спука се балона, оттам нормално прогоряха всички кабели вътре, по които тече високо напрежение от 220 волта. Мошеника Владивес след големи разправии смени водосъдържателя, но прогорелите кабели си останаха така слепени вътре! Обърнахме се към КЗП-Благоевград, пуснахме жалбата, но след като излязохме от офиса на КЗП се сетихме и се върнахме да си вземем входящия номер на жалбата. Познайте с кой говореше по телефона г-жа Димитрова, която ни прие жалбата - естествено със собственика на Владивес. Чиста случайност беше, че се върнахме и я чухме. Познайте и какъв следва да беше резултата от нашата жалба - естествено никакъв. "Проверката" на КЗП-Благоевград беше направена още на секундата по телефона и след това са направили проверка и на книгите в магазина на продавача :))), естествено, че книгите ще са му наред, нали
КЗП Благоевград=смях | изпратено от Владивес | 18-06-2010 19:20
...предварително е разговаряно с него по телефона, че от КЗП-Благоевград ще му отидат на гости! Най-важното е, че НИКОЙ НИКОГА не погледна бойлера със слепналите и прогорели кабели, както ни го върна от сервиза мошеника Владивес! Отговора на КЗП беше, че няма констатирано нарушение! Това ако е защита на потребителя, то аз съм снежният човек Йети! Да, ама не съм снежен човек, познайте тогава дали това е защита на потребителя! Всеки сам може да си отговори! КЗП периодично си пускат медийни бомби за свършена работа, а ежедневната гавра с отруденият потребител, който се чуди къде да похарчи мизерната си заплата, си остава просто една ежеднавна гавра, която от КЗП просто толерират....предполагам не без стимулиране от страна на местните търговци - селски тарикати със засукани мустаци! Служителите в КЗП се превръщат в същите селски тарикати, но облечени малко по-елегантно....понякога :)!
Извинение | изпратено от Илияна Крумова | 05-11-2010 15:51
Извинявам се на Меглена Кунева, че и пожелах да умре в мои коментари в интернет тя е добър политик
Извинение | изпратено от Илияна крумова | 05-11-2010 15:53
Извинявам се
СРС | изпратено от Илияна Крумова | 05-02-2011 18:49
Как комисаря Кунева ще коментира скандалите с така наречените СРСта?
Измама в магазин | изпратено от Ани Стайкова - Иванова | 28-04-2011 12:48
В магазин в Казанлък вместо пробвания костюм в торбата са ми сложили друг, по не красив модел. Обадих се на мобилния телефон. Първо не ми отговаряха. Вторият път ми казаха, че е по-добре за мене да не посещавам повече магазина им.Защо не ми го казаха преди да ми вземат парите, а след като ми ги взеха? Приех го като заплаха. Така ли е в ЕС? Значи хем ще ме мамят по най-безобразен начин, хем ще ме заплашват. Искам някой да ми помогне да върна този костюм и да взема избрания от мене, ако вече не е продаде. Ако е продаден - да ми върнат парите или каквото е по закон. Моля Ви, кажете ми кой отговаря в град Казанлък за защита на потребителите? Къде се помещава тази организация и към кого да се обърна за помощ персонално? Очаквам Вашето съдействие и, надявам се, помощ.
who are you | изпратено от roko | 16-09-2011 12:49
Zashto vi narichat "yes sir"
Шистов газ | изпратено от Мама | 19-12-2011 01:01
Потребител и консуматор е стара плоча г-жо Кунева. Хаосът и безидейността на Евросъюза. Телето изпревари кравата. Бог и тленни планове?Преди да се обединим духовно, икономическото обединение според новия световен ред ще ни донесе катаклизми, психични изтрещявания, хаос и депресии. В час ли сте? Сметките евтина работна ръка ще излязат криви.Гетата са държавици в държавите. Местните негодуват. Уникалността и духовните мисии, които всеки народ носи се смазват от глобализацията и всмукването на едни от други. Концесиите ще унищожат най-екологичния начин на съществуване:земята и туризма. Бъдещето са ресурсите. Страната ни е донор на мозъци и суровини, парцелирана за злато. Трептенията на златото и дърветата-балансьори поддържат водния баланс и въздуха. След потопа завърналите се траки заравят злато и сребро. Защо?Хаосът е показателен. Кривото огледало на божествената реалност. Липсва познание за Твореца. Шутове, които си се радвате един друг?Чужд план. Европа ще пати. Избор. Не наш, а ваш.
problem s bana | изпратено от bardarova | 14-02-2012 20:29
g-o Kyneva, koi moge da spre anarxiqta na kreditnite institycii? zakypixme na lizing 4 taksita na stoinost 75000lv, izplateni sa 66000lv. ponege imame zakasneniq sega izkat ot men o6te 160000 i me sadqt i za izzemvane na taksitata. odkazvat mi razpe4atki na vnoskite, puskax molbi za pazsro4vane kogato vidqx,4e zakasvam, xddix da razgovarqm s tqx-obe6taniq i trupane na neustoiki varxu neustoiki. tova me dovede do zabolqvane na kravta,i sega sam s otstranen dalak blagodarenie na stresa. kade e za6titata na obiknoveniq narod?
МВнР -фиктивен договор | изпратено от Ренета Т. Стоянова | 05-07-2013 00:01
„Важно! Години наред "Възложителят" МВнР сключва фиктивни договори със стотици агенции за преводи.
Не е необходимо да отговаряте на това съобщение, но е желателно да го споделите със свои познати и приятели.
Всичко хубаво!”

Горното съобщение е част от широкомащабна информационна кампания, започнала на 27.06.2013 г.

Писмо до Министър Вигенин, с което се легитимира мащабната информационна кампания:
http://www.softisbg.com/my_first_blog/2013/...oizvol-v-mvnr.html
декодер | изпратено от Ал ламбев | 20-09-2013 08:56
докога ще ни ограбвате ?Получих ваучер за декодер на стоиност 60 лв но в магазина на техно маркет ти дават декодер на стойност 40лв а ти вземат ваучер за 60лв опитах се да оспоря това но ми беше отговорено че аз несъм давал пари нима нашите управляващи не виждат какво става в нашата държава

Добави коментар

CAPTCHA
Оставащи символи: 1000


 
Заедно
Предстоящо
 
 
 
    Още 
Интервюта
 
 
 
    Още 
Фондовете за България
 
 
 
    Още 
Основни документи
 
 
 
    Още 
Най-новото в europe.bg
 
 
 
    Още 
Тема на месеца
 
 
 
    Още 
Интернет магазин
 
    Още 

Проект на Европейския институт | Център за модернизиране на политики | Институт за европейски политики |
| Общи условия на портал Европа | Copyrights © 2003-2007 Europe.bg |
Информационната система е реализирана с финансовата подкрепа на ОСИ и ФОО - София
Страницата е съ-финансирана от Европейската Комисия. Информацията, публикувана в тази интернет страница, не представя по никакъв начин мнението или позицията на Европейската комисия.