ЦИК РАЗРЕШИ НА "МАРКЕТ ЛИНКС" ДА ПРАВИ СОНДАЖИ В ИЗБОРНИЯ ДЕН
С решение 184 от 2 май, ЦИК даде разрешение за провеждане на социологически проучвания в изборния ден от агенция "МАРКЕТ ЛИНКС" ООД.
Постъпило е заявление вх. № 247 от 2.05.2007 г. от управителя на "МАРКЕТ ЛИНКС" ООД за издаване на разрешение на дружеството да извършва социологически проучвания в изборния ден на 20 май 2007 г. от типа "Exit Poll" и "Паралелно броене на секционни протоколи".
Към заявлението са приложени: удостоверение за актуално състояние на дружеството от 26.03.2007 г. по ф.д. № 10696/2001 г. на СГС; методика за извършване на социологически проучвания; списък на наблюдаваните изборни секции; образец от отличителния знак на анкетьорите и опит на "МАРКЕТ ЛИНКС" ООД в проучванията на общественото мнение и електоралните нагласи.
На основание чл. 25, ал. 1, т. 21 и чл. 65 от Закона за избиране на членове на Европейския парламент от Република България (ЗИЧЕРБ) и Решение № 27 от 28.03.2007 г. на ЦИКЕП Централната избирателна комисия за избиране на членове на Европейския парламент от Република България
Р Е Ш И:
1. Разрешава на агенция "МАРКЕТ ЛИНКС" ООД да провежда социологически проучвания в изборния ден 20 май 2007 г.
2. До 9 май 2007 г. агенция "МАРКЕТ ЛИНКС" ООД да представи в ЦИКЕП списък на анкетьорите по секции за цялата страна и списък на секциите, пред които ще се осъществява анкетирането.
3. До 19 май 2007 г. агенция "МАРКЕТ ЛИНКС" ООД да представи в РИК списък на секциите, пред които ще се осъществява анкетиране, заверен от ЦИКЕП, списък на анкетьорите по секции на територията на РИК и образец на отличителния знак на анкетьорите.
На 5 май е последният срок за подаване на заявления в общините за гласуване на друго място, различно от постоянния адрес. До 10 май агенциите, които получат разрешение, трябва да представят пълен списък със секциите, където ще провеждат изследванията.