ЦИК РАЗРЕШИ НА "МАРКЕТ ЛИНКС" ДА ПРАВИ СОНДАЖИ В ИЗБОРНИЯ ДЕН
С решение 184 от 2 май, ЦИК даде разрешение за провеждане на социологически проучвания в изборния ден от агенция "МАРКЕТ ЛИНКС" ООД.
Постъпило е заявление вх. № 247 от 2.05.2007 г. от управителя на "МАРКЕТ ЛИНКС" ООД за издаване на разрешение на дружеството да извършва социологически проучвания в изборния ден на 20 май 2007 г. от типа "Exit Poll" и "Паралелно броене на секционни протоколи".
Към заявлението са приложени: удостоверение за актуално състояние на дружеството от 26.03.2007 г. по ф.д. № 10696/2001 г. на СГС; методика за извършване на социологически проучвания; списък на наблюдаваните изборни секции; образец от отличителния знак на анкетьорите и опит на "МАРКЕТ ЛИНКС" ООД в проучванията на общественото мнение и електоралните нагласи.
На основание чл. 25, ал. 1, т. 21 и чл. 65 от Закона за избиране на членове на Европейския парламент от Република България (ЗИЧЕРБ) и Решение № 27 от 28.03.2007 г. на ЦИКЕП Централната избирателна комисия за избиране на членове на Европейския парламент от Република България
Р Е Ш И:
1. Разрешава на агенция "МАРКЕТ ЛИНКС" ООД да провежда социологически проучвания в изборния ден 20 май 2007 г.
2. До 9 май 2007 г. агенция "МАРКЕТ ЛИНКС" ООД да представи в ЦИКЕП списък на анкетьорите по секции за цялата страна и списък на секциите, пред които ще се осъществява анкетирането.
3. До 19 май 2007 г. агенция "МАРКЕТ ЛИНКС" ООД да представи в РИК списък на секциите, пред които ще се осъществява анкетиране, заверен от ЦИКЕП, списък на анкетьорите по секции на територията на РИК и образец на отличителния знак на анкетьорите.
На 5 май е последният срок за подаване на заявления в общините за гласуване на друго място, различно от постоянния адрес. До 10 май агенциите, които получат разрешение, трябва да представят пълен списък със секциите, където ще провеждат изследванията.




Svejo
Twitter
Link4e
Pipe
Web-bg
Bghot
Lubimi
Novinitednes
Ping
Facebook
Myspace
Mix
Del.ico.us
Reddit
Digg
Stumbleupon
Myweb Yahoo
Google Bookmarks
Google Buzz

