Кампания за повече продажби на българско вино в Китай, Япония и Индия
Лозаро-винарската камара търси организация, която да приложи промоционална проглама за винените райони Дунавска равнина и Тракийска низина.
Националната лозаро-винарска камара (НЛВК) разпространи покана за подаване на оферти и обява за възлагане на изпълнение на услуги, с която търси заинтересовани лица да подадат оферти за избор на прилагаща организация за промоционална програма „Винените райони на Европейския съюз – Дунавска равнина и Тракийска низина”, която включва серия от динамични рекламни и информационни мерки с цел увеличаване на продажбите на определени регионални вина от ЕС (България) на пазарите на Китай, Япония и Индия.
Предложението за 3-годишен проект е по мярка „Промоция в трети страни” от Националната програма за подпомагане на лозаро-винарския сектор.
Целта на програмата е да разпространи информация за инициативите на ЕС, които гарантират качеството на регионалните вина, да повиши конкурентоспособността, познанието и потреблението на вината на посочените пазари.
Повече за тези, които се интересуват от участие, както и крайните срокове, вижте на български и на английски език в рубриката ни "Конкурси".