Europe.bg
  Начало - Новини - Актуално
  НАВИГАЦИЯ
  My.Europe.bg
  Потребител:
  
  Парола:
  
  
Регистрация
Забравена парола
Какво е my.Europe.bg
 
  Информация
Карта на сайта
Контактна информация
Партньори
Медийни партньори
    Вестник Дневник
    Actualno.com
    Expert.bg
    Радио България
    Хоризонт
    Yvelines Radio
    RFI Romania
    Радио Fresh
    LovechToday.eu
    Toute l'Europe
    Селскостопански новини
Изтегли и инсталирай
Последната актуална информация на тази версия на Europe Gateway е от 25 април 2014.
Можете да достъпите новата версия от тук.

Новини / Актуално

RSS
  • A+
  • A-
08-08-2007

ГЕРМАНСКАТА АВТОМОБИЛНА ПРОМИШЛЕНОСТ ОКАЗВА НАТИСК ВЪРХУ ЕС ЗА ЕМИСИИТЕ ВРЕДНИ ГАЗОВЕ

Европейската комисия отстъпва от драконовските си планове за намаляване на вредните емисии от автомобилите , като се поддава на натиска на Берлин и германската автомобилна индустрия, съобщава британския в. „Телеграф"

Новите проекти на оспорваното европейско законодателствопремахват оригиналния таван от 130 г. Въглероден двуокис на километър до 2012г. за основните автомобили произвеждани от всяка компания, което представляваше сериозна заплаха за германските фирми BMW, Porsche и Daimler - които разчитат на мощни модели.

Новите предложения вместо това са за серия категории, които разрешават по-високи нива на СО2 за по-тежките автомобили, съобщава „Телеграф".

„Проектът пак е амбициозен, но в рамките на реалистичните възможности на производителите", заяви германския евродепутат Карл-Хайнц Флоренц.

По-гъвкавите предложения, създадени по модела на японската система, могат да отворят например пътя пред Ford да продаде Jaguar и Land Rover, което бе забавено заради неяснотата какво точно ще предложи ЕК.

Италианските и френските автомобилни производители правят достатъчно малки модели, които могат да отговорят на ограниченията от 130г. Fiat в момента е със 146г. Peugeot-Citroen на 150, а Renault на 152. Рим и Париж лобират за възможно най-строгите ограничения с надеждата да спечелят нови пазарни дялове.

За разлика от френските и италианските компании, немските Porsche със 297г., BMW 190, а Daimler със 184, не биха могли да отговорят на нормите дори с използването на хибридни технологии. Поради тази причина Берлин се опитва да промени плановете. Съобщава се, че германската автомобилна индустрия има подкрепата на комисаря по промишлеността Гюнтер Ферхойген

Очаква се комисията по екологични въпроси към Европейския парламент да гласува по въпроса през септември.



 
Заедно
Актуално
 
 
 
    Още 
Фондовете за България
 
 
 
    Още 
Предстоящо
 
 
 
    Още 
Анализи
 
 
 
    Още 
Редовни доклади
 
 
 
    Още 
Новини
 
 
 
    Още 
Актуално
 
 
 
    Още 
Интервюта
 
 
 
    Още 
Конкурси
 
 
 
    Още 
Новини / Пътна безопасност
 
 
 
    Още 
Предстоящо
 
 
 
    Още 
Интервюта
 
 
 
    Още 
Фондовете за България
 
 
 
    Още 
Основни документи
 
 
 
    Още 
Най-новото в europe.bg
 
 
 
    Още 
Тема на месеца
 
 
 
    Още 
Интернет магазин
 
    Още 

Проект на Европейския институт | Център за модернизиране на политики | Институт за европейски политики |
| Общи условия на портал Европа | Copyrights © 2003-2007 Europe.bg |
Информационната система е реализирана с финансовата подкрепа на ОСИ и ФОО - София
Страницата е съ-финансирана от Европейската Комисия. Информацията, публикувана в тази интернет страница, не представя по никакъв начин мнението или позицията на Европейската комисия.