Europe.bg
  Начало - Новини - Актуално
  НАВИГАЦИЯ
  My.Europe.bg
  Потребител:
  
  Парола:
  
  
Регистрация
Забравена парола
Какво е my.Europe.bg
 
  Информация
Карта на сайта
Контактна информация
Партньори
Медийни партньори
    Вестник Дневник
    Actualno.com
    Expert.bg
    Радио България
    Хоризонт
    Yvelines Radio
    RFI Romania
    Радио Fresh
    LovechToday.eu
    Toute l'Europe
    Селскостопански новини
Изтегли и инсталирай
Последната актуална информация на тази версия на Europe Gateway е от 25 април 2014.
Можете да достъпите новата версия от тук.

Новини / Актуално

RSS
  • A+
  • A-
23-11-2010

Индикативната годишна работна програма на ОПАК за 2011 година е одобрена

Заместник-министърът на финансите Боряна Пенчева обяви, че ОПАК е една от най-успешните оперативни програми с над 50 на сто разплатени средства от договорените. Тя припомни, че вече е одобрена Индикативната годишна работна програма на ОПАК за 2011 година, съобщава пресцентърът на министерство на финансите.

В нея по приоритет „Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление" са предвидени четири процедури на обща стойност 35 млн. лева. Процедурите са предназначени за приходните администрации, Министерството на транспортна, информационните технологии и съобщенията, Министерството на правосъдието, Министерския съвет и към Прокуратурата.

По една от процедурите за 2011 г. се предвижда да бъде финансирано надграждането на съществуващите и изграждане на нови централни системи на електронното правителство. Водеща институция по тази процедура е МТИТС.

Пенчева прогнозира, че България продължава да върви към ускорен икономически растеж. Това ще стане заради подобряващата се бизнес среда благодарение както на ниските данъци, така и на подобряването на административното обслужване за бизнеса и гражданите, подчерта заместник-министърът.

Тя обяви успешното приключване на проект за изграждане на нова информационна система за електронно обслужване. Системата е финансирана с над 740 хил. лева по ОП „Административен капацитет" и чрез нея Комисията за регулиране на съобщенията ще предоставя на фирми и граждани 39 електронни административни услуги.



 
Заедно
Актуално
 
 
 
    Още 
Фондовете за България
 
 
 
    Още 
Предстоящо
 
 
 
    Още 
Анализи
 
 
 
    Още 
Редовни доклади
 
 
 
    Още 
Новини
 
 
 
    Още 
Актуално
 
 
 
    Още 
Интервюта
 
 
 
    Още 
Конкурси
 
 
 
    Още 
Новини / Пътна безопасност
 
 
 
    Още 
Предстоящо
 
 
 
    Още 
Интервюта
 
 
 
    Още 
Фондовете за България
 
 
 
    Още 
Основни документи
 
 
 
    Още 
Най-новото в europe.bg
 
 
 
    Още 
Тема на месеца
 
 
 
    Още 
Интернет магазин
 
    Още 

Проект на Европейския институт | Център за модернизиране на политики | Институт за европейски политики |
| Общи условия на портал Европа | Copyrights © 2003-2007 Europe.bg |
Информационната система е реализирана с финансовата подкрепа на ОСИ и ФОО - София
Страницата е съ-финансирана от Европейската Комисия. Информацията, публикувана в тази интернет страница, не представя по никакъв начин мнението или позицията на Европейската комисия.