Europe.bg
  Начало - Новини - Актуално
  НАВИГАЦИЯ
  My.Europe.bg
  Потребител:
  
  Парола:
  
  
Регистрация
Забравена парола
Какво е my.Europe.bg
 
  Информация
Карта на сайта
Контактна информация
Партньори
Медийни партньори
    Вестник Дневник
    Actualno.com
    Expert.bg
    Радио България
    Хоризонт
    Yvelines Radio
    RFI Romania
    Радио Fresh
    LovechToday.eu
    Toute l'Europe
    Селскостопански новини
Изтегли и инсталирай
Последната актуална информация на тази версия на Europe Gateway е от 25 април 2014.
Можете да достъпите новата версия от тук.

Новини / Актуално

RSS
  • A+
  • A-
28-05-2004

ИЗБОРИТЕ ЗА ЕВРОПЕЙСКИ ПАРЛАМЕНТ: ДЕЙСТВИЯ ЗА ПОВИШАВАНЕ ЕЛЕКТОРАЛНАТА АКТИВНОСТ /РФИ/

Франция стартира информационна кампания за дейността на Европейския парламент. Целта е да бъдат накарани французите да гласуват на европейските избори. Да бъдат накарани гражданите да гласуват – една наистина трудна задача, особено предвид факта, че избирателната активност на европейските избори през 1999 година бе доста ниска – средно 49%, а във Франция дори и по - малко от 46%.

Френското правителство започна кампания, с която цели да обясни, че  европейските избори са наистина важни за страната, че Европа на 25те е един печеливш отбор – такава е и рекламната стратегия. Жулиет Ранжвал:

 

“Словения подава на Гърция, която  подава на Германия, дълъг пас за Италия, която подава на Полша, Дания се включва, но Франция е тази, която излиза на първа линия и пуска бюлетината си в урната и гласува!!! Победа за Европа!!!!” Това е една от трите реклами, финансирани от Европа, която може да бъде чута по всички френски радия. Също така има и телевизионна реклама.  Европарламента е дал общо 1 милион и 200 хиляди евро за рекламната кампания на територията на Франция. Сумата, осигурена от френското правителство пък е от 2 милиона и 700 хиляди евро – за публикации в пресата и плакати. Стилът е доста по-сух. Целта според думите на Клоди Еньоре -  делегиран министър по европейските въпроси, е да се покаже, че става дума за нещо наистина сериозна, за нещо, което интересува всички – качеството на хранителните продукти например или замърсяването на водите.С предприетата информационна кампания Клоди Еньоре иска да убеди французите да отидат да гласуват за Европарламент, като целта, която си е поставила е наистина висока, а именно – избирателната активност през юни да надхвърли 50те %. Но за представителя на Европейския парламент във Франция- Ги Жиро, информационната кампания не е достатъчна за това. Според него тя не може да замести желанието на хората да гласуват, което им дават политическите партии. Желание, което една нормална  политическата кампания би следвало да даде на всеки гражданин. Така че, в момента, всичко е в ръцете на политиците.

 

Съобщение на Жулиет Ранжвал от РФИ.

 



 
Заедно
Актуално
 
 
 
    Още 
Фондовете за България
 
 
 
    Още 
Предстоящо
 
 
 
    Още 
Анализи
 
 
 
    Още 
Редовни доклади
 
 
 
    Още 
Новини
 
 
 
    Още 
Актуално
 
 
 
    Още 
Интервюта
 
 
 
    Още 
Конкурси
 
 
 
    Още 
Новини / Пътна безопасност
 
 
 
    Още 
Предстоящо
 
 
 
    Още 
Интервюта
 
 
 
    Още 
Фондовете за България
 
 
 
    Още 
Основни документи
 
 
 
    Още 
Най-новото в europe.bg
 
 
 
    Още 
Тема на месеца
 
 
 
    Още 
Интернет магазин
 
    Още 

Проект на Европейския институт | Център за модернизиране на политики | Институт за европейски политики |
| Общи условия на портал Европа | Copyrights © 2003-2007 Europe.bg |
Информационната система е реализирана с финансовата подкрепа на ОСИ и ФОО - София
Страницата е съ-финансирана от Европейската Комисия. Информацията, публикувана в тази интернет страница, не представя по никакъв начин мнението или позицията на Европейската комисия.